W-R-O-C-L-A-W

W - R - O - C - L - A - W

Linkblog

Na ehhez mit szólsz? Szóljálhozzá!:-)

• user11: Látom Ádám nemigazán tud korizni:)Úgy áll a lábán mint tehénen a gatya:):):)Amúgy aranyosak vagytok így hárman!!!Csak hozzatok sááálat:D (2007.12.19. 18:25) Képek...
  • Fanni: Szia Lulu! vigyázz ám magadra!!!! Ha hazajössz csörgess meg! pussz (2007.12.19. 09:44) hétvége
  • kattu: Lilllám, nagyon irigyellek! élvezd ki a lehetőséget, és mosolyogj sokat!:) csókollak! (2007.12.18. 15:35) hétvége
  • Aron Lengyel: Szervusz, Lilla! Hogy vagy? A képekbőlé ítélve jól. És amúgy, mi újság? Puszi! Áron (2007.12.18. 13:21) Képek...
  • Levi: Hozzál sálat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) (2007.12.17. 14:24) MUNKA
  • Utolsó 20

itt számolhatod a napokat! :-)

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29

2008.01.10. 18:46 kickboxergirl

hamarosan folytatódik a blog....

...mert szombaton megyünk Ádámmal Wroclawba, Elza vasárnap csatlakozik...szóval hétfőtől beindul az élet, Swidnicában fogunk "dolgozni" ahol a kapcsolattartónk, Karolin dolgozik...ez 44km-re van Wroclawtól DK-i irányban...na de majd akkor bővebben, most még nem tudok mit írni...csók mindenkinek!!! és végül én az új hajjal :-)

2007.12.26. 15:12 kickboxergirl

most...

...Budapesten vagyok, valószínűleg szombaton megyek le Óvárra, és ott leszek úgy 2.-áig szerintem! De december 28.ig elérhető vagyok! Meg utána is! Nem tudom mikor megyek vissza Wroclawba, majd kiderül! Január elején, 10.e körül úgy tűnik!
Puszi

2007.12.18. 10:34 kickboxergirl

Képek...

Itt meg korcsolyáztunk

2 komment

2007.12.17. 11:13 kickboxergirl

MUNKA

Na, éppen dolgozom, amint látjátok!:-) A feladatunk az, hogy írnunk kell a magyar biogazdálkodásról...ez szerdára a feladatunk. De persze semmitse csinálunk, csak internetezünk, meg msnezünk. Pénteken megyek haza, még megnézem pontosan, hogy mikor megy a vonatom, aztán mondom, és január 13án jövünk vissza Mo.-ra. Amúgy nagyon aranyosak az emberek itt, csak alig tudnak angolul. Nyelvtanulásra annyira nem lesz jó ez a 3hónap.:-( Na mind1...puszi

1 komment

2007.12.16. 22:10 kickboxergirl

hétvége

Jól telt a hétvége nagyon, tegnap mondjuk nem volt valami érdekes, KFC-ben ebédeltünk, előtte eltévedtünk busszal, utána elmentünk Tescoba bevásárolni, vettünk soksok mindent, este Ádám csinált forralt bort, vasárnap (ma) meg Ádám csinált ebédet, nagyon finom volt, aztán elmentünk korcsolyázni, az vicces volt, aztán meg beültünk vmi sörsátorba, ahol élőzene volt, mi meg forralt boroztunk, aztán most értünk nemrég haza. Ma még filmet nézünk, meg nemtudom mit csinálunk, szerintem eszünk.:-) Holnap reggel meg munka van.:-S Állítólag nem vészes. December 21én megyünk haza, aztán január 13.ig itthon maradunk! Szóval Rebeka, tudunk találkozni!:-) Puszi mindenkinek!!!

JA, és pár kép:

én a vonaton

és ez is én:-) Szintén a vonaton Wroclaw felé

majd rakok fel Wroclawos képeket is! puszi

2 komment

2007.12.15. 12:08 kickboxergirl

mail

ja, az   athletessa@gmail.com -ra írjatok, mert azt nézem meg sűrűn

Lyányaim, ti meg a blogra!:-D

puszi

2007.12.15. 12:07 kickboxergirl

Wroclaw

Megérkeztem Wroclawba, most jutottam nethez a hotel halljában van (mi persze nem hotelben lakunk, hanem egy munkásszállón, a kollégiumnál azért jobb:-P), minden rendben van, majd képeket is rakok fel! A vonatút hosszú volt nagyon, 14óra a késésekkel együtt. Tegnap voltunk egy reggeli konferencián, amin végig lengyelül beszéltek, aztán vmi ételkészítő versenyre mentünk, ott mindenféle lengyel nemzeti ételt kóstoltunk, a legtöbbje undorító volt.:-S Aztán voltunk vásárolni Ádámnak cipőt, Elzának meg kabátot, aztán hazajöttünk, és filmet néztünk, közben, olyan 18h körül elaludtam, és reggel fél9ig végig egyhuzamban aludtam, végre kialudtam magam. Ma valószínűleg bemegyünk a városba szétnézni, mi újság, aztán este bulizni akarnak menni a többiek, szóval szerintem megyünk. Ádám épp ruhát mos, Elza most ment fel a szobába, én meg internetezek. Valami gyerekműsor van a hotel halljában, elég vicces, ahogy énekelnek lengyelül a gyerekek!:-) Undorító egy nyelv!:-D

dzsi dobre - jónapot

dzsinkujem - köszönöm

dobzse - jól van

ták - igen

kos - kuka

mój - enyém

kb.ennyit tudok eddig lengyelül!:-)

puszi, írjatok emailt, én nem írok, mert hosszú lenne ennyi embernek írnom!

2007.12.12. 00:52 kickboxergirl

...

Hello-hello-hello...Milánóból most estem haza, csütörtök reggel fél6-kor indul a vonatom Wroclawba...ejjj...2x kell átszállnom Lengyelországban!:S
PUSSSZIIII

Dóm tetejéről a kilátás

A DÓM

Én a Dóm tetején...fújt a szél kicsit :-)
Blancee..figyuzd a hajpántom! :-D

2007.11.29. 17:12 kickboxergirl

Egy napom Budapesten...

Sziasztok mindenki! :-)

Még itt vagyok Budapesten, ez volt a programom:
- felkeltem, ettem sonkasalátát, fogat mostam
- elmentem a napszemüvegemért, ami a barátnőnél volt
- megcsináltattam a nemzetközi diákigazolványt, emiatt körbejártam a várost
- sétáltam a sétálóutcában, már karácsonyi hangulat van mindenhol...forraltbor, és sült kolbács illata terjeng
- találkoztam Kattukámmal, beültünk egy jó kis koffízóba, elszürcsöltünk egy kappucsínót, és kipletykáltunk mindent, és mindenkit
- hazajöttem, és a gép előtt rohadok! :-P
- és mindeközben a kis óvári életemet hiányolom...HOL VAGYTOK BABÁKOK? HIÁNYOZTOK! :-(

Blancee gratula az angolodhoz, ügyikék vagytok! Sokat gondolok Rátok, használjátok egészséggel az ajikat, és gondoljatok Rám, ha szolgálatba veszitek őket! :-)

Vigyázzatok magatokra,  és kezdjetek el pakolni hozzám! x-D

<3<3<3<3<3 SZEREEEEETLEK TITEKEEET <3<3<3<3<3

Szólj hozzá! · 2 trackback

2007.11.25. 14:14 kickboxergirl

egy kis információ Wroclawról

Régi díszletek között fiatalos, lüktető nagyváros - ez Wroclaw, a Lengyelországba utazók legfelkapottabb úti célja. Az lepi meg leginkább a külföldit, hogy mennyi a fiatal a városban, mennyien sietnek valahová, mennyivel pörgősebb az élet, mint akár Varsóban. Nem is csoda: Wroclaw egyetemi város - 20 felsőfokú tanintézményében 130 ezren tanulnak. Legrégibb közülük a több mint 300 éves állami egyetem, amelynek elképesztően díszes aulája, a Lipót császárról elnevezett Aula Leopoldin bármelyik barokk templombelsőn túltesz.

Barokk az óvárosi házak többsége is, amelyek a hatalmas főteret, a Ryneket - az egykori piacteret - veszik körül. A gyönyörűen felújított házak oromzata egy északibb stílust képvisel, akár Amszterdamban vagy bármelyik Hansa-városban is lehetnének. Ma már nem itt, hanem a mellette lévő téren van a piac, a Ryneket sétáló, nézgelődő helyiek és turisták lepik el, időnként átsuhan néhány apáca, az éttermek és kávézók teraszán a ráérősek beszélgetnek. Ezen a téren van az aszimmetrikus felépítésű városháza is, amelyet inkább templomnak néznénk. Templomból amúgy nincs hiány, az óvárosban is akad jó néhány, de van egy sziget is, amelyet a gótikus templomokról neveztek el. Ez az Ostrow Tumski (Dóm-sziget), Wroclaw legősibb része, az egykori városmag. Ez volt a régi hercegi város, ma a Keresztelő Szent János katedrálissal a középpontjában, inkább egy szakrális épületegységnek nevezhető.

Ahogy az egy ezerévesnél is idősebb városhoz illik, Wroclaw pompás műemlékekkel rendelkezik, minden korból. Európa egyik legszebb román kori portálját a Szent Mária Magdolna templomba falazták be. Ha szépnek talán nem is nevezhető, de történelmet írt az építészetben a Százéves csarnok, amelyet 1912-ben építettek a lengyel modernizmus szellemében. Ez a világ első vasbeton szerkezete, így világörökségi védettséget élvez. Ha már elég épületet láttunk, sétáljunk le a folyópartra. A széles mederben folyó Odera itt több ágra oszlik, 12 kisebb-nagyobb szigetet alkotva. Talán nem a csatornák és holtágak száma, mint inkább a romantikus tájkép ihlette a jelzőt: Wroclaw, a lengyel Velence.

ja, és nagyobb, mint Budapest :-P

2007.11.24. 20:34 kickboxergirl

A HÍR

...2007.december 23án megtudtam, hogy Milánó után mehetek egyből Lengyelországba...nagyonnagyon örültem neki, csak azért hiányozni fog mindenki, meg gyorsan mennek az események...2,5 napom van elbúcsúzni a pesti barátaimtól...óváriaktól hál'istennek több, legalább tőlük elbúcsúzhatok rendesen! Azért is nyitottam ezt a blogot, hogy mindenki tudja mi történik velem ott kint. Amúgy Wroclawba megyek (mint a blog címéből is kiderült), Lengyelország nyugati részén levő városba, előtte viszont 11nap vár rám Milánóban...! Remélem sűrűn tudok majd ide írni, ez attól függ, hogy lesz-e gépem...remélem lesz! Szóval december 13-án vár Wroclaw, várnak a lengyelek, és hiányozni fog sokminden...család, pesti barátok, lakópajtásaim, játszópajtásaim, iskolapajtásaim, kutya, macska, minden...de higgyétek el jó lesz Nekem......